/ گفت‌وگوی انصاف نیوز با یک کارشناس ارتباطات /

شرکت‌های اپراتور تلفن همراه وظیفه دارند در شرایط اضطراری از طریق  «اس ام اس سی بی» به کاربران خود اطلاع‌رسانی کنند، اما به گفته‌ی کاربران شرکت ایرانسل، این شرکت در میان پیام‌هایی که از طرف ستاد مدیریت بحران جهت حفظ نکات ایمنی در سیل و بارندگی ارسال می‌کند، پیام‌های تبلیغاتی هم برای مخاطبان خود می‌فرستد که این موضوع واکنش‌های زیادی از طرف کاربران به دنبال داشته است. روح الله مهرجو کارشناس ارتباطات و پژوهشگر حوزه‌ی اجتماعی بر این باور است که کار شرکت ایرانسل شبیه مسافرکشی با خودروی آمبولانس است، در صورتی که از این ماشین فقط باید در مواقع اضطراری استفاده کرد.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

لب کارون - آهنگ و موسیقی شخصي مرکز تخصصی سرور های HP Auxin رضا عالم و آدم synoptic(سینوپتیک) طراحي سايت و سئو دانلود کتاب و جزوه